5 πράγματα που κάθε SEO στρατηγική χρειάζεται
Ενώ κάθε στρατηγική SEO είναι – και πρέπει να είναι – διαφορετική, υπάρχουν κάποιο βασικοί κανόνες για την ανάπτυξη τους. Παρακάτω θα βρείτε πέντε πράγματα που χρειάζεται κάθε στρατηγική SEO προκειμένου να είναι επιτυχημένη.
1. Προσχέδιο
Ένα προσχέδιο είναι ένας τρόπος για να χτίσετε τη στρατηγική σας από τη βάση. Είναι απλά μια διακλαδούμενη σειρά κατηγοριών, συνήθως φτάνοντας έξω από το κέντρο, μετακινώντας από γενικότερες σε πιο συγκεκριμένες κατηγορίες, με τις ιδέες να γίνονται πιο ξεκάθαρες.
Δεν είναι μια απεικόνιση της τελικής στρατηγικής σας. Ο στόχος του προσχέδιο δεν είναι για να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε το σχέδιό σας, αλλά να σας βοηθήσει να το σκεφτείτε.
Οι χάρτες μυαλού είναι εργαλεία που σας βοηθούν να οραματιστείτε τη διαδικασία σκέψης σας με τρόπο που σας διευκολύνει να συνδυάσετε ιδέες, βοηθώντας σας να δείτε πώς ταιριάζουν μαζί στο σύνολό τους. Βοηθούν στη μείωση του φορτίου που επιβάλλει η στρατηγική σας στη μνήμη εργασίας σας, έτσι ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στη σκέψη και τον προβληματισμό.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Mind Meister, ή μπορείτε απλά να καταγράψετε τις ιδέες σας καθώς έρχονται σε εσάς με οπτική μορφή.
Το κύριο πλεονέκτημα της χρήσης ενός προσχεδίου είναι η ικανότητά του να σας βοηθήσει να σκεφτείτε με μη γραμμικό τρόπο.
Σας επιτρέπει να δείτε τα πάντα με τη μία, σε μια δομή που μοιάζει με τον δικτυωμένο τρόπο που λειτουργεί ο πραγματικός σας εγκέφαλος, γι ‘αυτό σας προτείνουμε ιδιαίτερα να χρησιμοποιήσετε ένα καθώς αναπτύσσετε τη στρατηγική SEO.
2. Οπτική Αναπαράσταση
Μόλις η στρατηγική σας γίνει πιο συγκεκριμένη, θα χρειαστείτε ένα πιο επαγγελματικό σχέδιο από το προσχέδιο που έχετε δημιουργήσει.
Αυτό σημαίνει ότι έχετε στόχους, συγκεκριμένα καθήκοντα που συνδέονται με αυτούς τους στόχους, μερικά καθήκοντα που προέχουν από άλλα, επαναλαμβανόμενα καθήκοντα που θα χρειαστεί να τελειοποιηθούν και άλλα μικρότερης σημασίας που θα γίνουν πολυάριθμα και πιο συγκεκριμένα όσο περνάει ο καιρός.
Πρέπει να είστε σε θέση να τα παρουσιάσετε όλα αυτά γρήγορα και εύκολα στον πελάτη και τις ομάδες σας και πρέπει να το κάνετε σε μια μορφή αρκετά απλή για να κατανοούν και να επεξεργάζονται όλα τα μέρη.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Φύλλα Google, Trello, Workzone, Basecamp ή οτιδήποτε προτιμάτε. Το συγκεκριμένο εργαλείο δεν είναι τόσο σημαντικό όσο η μέθοδος για τη χρήση του.
Θα πρέπει να είναι άμεσα σαφές σε όλα τα μέρη για το πώς να διαβάσετε το σχέδιο και να κάνετε αλλαγές εάν χρειαστεί. Πρέπει επίσης να είναι σαφές:
- Ποια αποστολή έχει ανατεθεί σε ποιον.
- Ποιες εργασίες ακολουθούν την πρώτη.
- Ποια καθήκοντα τρέχουν, προγραμματίζονται, βρίσκονται σε εξέλιξη και ποιά έχουν τελειώσει.
3. Καλύτερη κατανόηση της εταιρείας
Είτε είστε μια εσωτερική ή outsourced SEO, θα πρέπει να έχετε μια καλή κατανόηση της εταιρείας, προκειμένου να κάνει οποιαδήποτε στρατηγική SEO επιτυχημένη. Πρέπει να ξέρετε τι πλεονεκτήματα μπορείτε να αξιοποιήσετε για να πάρετε τη μεγαλύτερη αξία SEO, τι τακτική θα λειτουργήσει καλύτερα για την εταιρεία, καθώς και τα εμπόδια που θα συναντήσετε.
Εδώ είναι μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη καθώς αναπτύσσετε τη στρατηγική σας:
Ποια είναι η μοναδική πρόταση πώλησης του προϊόντος;
Μπορούμε να αναφερθούμε σε μια σειρά προϊόντων ή ένα μόνο προϊόν, αλλά ανεξάρτητα από την περίπτωση, πρέπει να γνωρίζουμε τι κάνει την εταιρεία μας διαφορετική προκειμένου να λειτουργήσει οποιαδήποτε στρατηγική. Αυτό θα επηρεάσει έντονα τους τύπους προβολής που θα έχουν νόημα, το είδος των θεατών που θα θέλουμε να καλλιεργήσουμε, τον τύπο των λέξεων-κλειδιών που θα παρακολουθούμε και πολλά άλλα.
Ποιο είναι το όραμα της εταιρείας;
Πρέπει να προχωρήσουμε βαθύτερα από ό,τι γνωρίζουμε σε ποια βιομηχανία είμαστε και ότι θέλουμε να είμαστε κερδοφόροι εάν θέλουμε να υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Αναζητήσετε ιδέες που θα καθοδηγήσουν τους στρατηγικούς στόχους και τις μετρήσεις σας. Εάν το όραμα της εταιρείας σας δεν το κάνει αυτό για εσάς, ίσως θελήσετε να εξετάσετε την ανάπτυξη ενός νέου οράματος για τη δική σας εκστρατεία, η οποία εξυπηρετεί τον σκοπό.
Πού ακριβώς υστερεί η εταιρεία αυτή τη στιγμή;
Αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που μπορεί να φαίνονται όπως μπορείτε να αποφύγετε νωρίς, αλλά πάντα θα σέρνετε και θα αποδεκατίζετε μια στρατηγική SEO (ή ένα τμήμα ή μια εταιρική σχέση) εάν δεν εξουδετερώνεται. Κατανοήστε τι πραγματικά χρειάζεται να δει η εταιρεία και πραγματικά δεν μπορεί να φιλοξενήσει προτού δεσμευθείτε για μια στρατηγική.
4. Κατανόηση του κοινού σας
Πρέπει να ξέρετε ποιος είναι το ακροατήριό σας και αυτό σημαίνει πολλά περισσότερα από όσα λέξεις-κλειδιά ψάχνουν.
Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να προσδιορίσετε, μιλώντας στον πελάτη σας ή και παρατηρώντας το κοινό σας και πολλά άλλα:
Ποιο είναι το επίπεδο γνώσης τους;
Μιλάτε σε ανθρώπους που γνωρίζουν τα πάντα για το θέμα τους και θα γελάσουν με όποιον προσπαθεί να μοιραστεί εισαγωγικό υλικό; Μιλάτε για ανθρώπους που χρειάζονται εισαγωγικό υλικό;
Πόσο κοντά βρίσκονται στη βιομηχανία;
Είναι το κοινό σας καταναλωτές (B2C) ή επιχειρήσεις (B2B); Είναι αυτοί οι άνθρωποι εξοικειωμένοι στενά με τη βιομηχανία σας, ή καθόλου; Μήπως ενδιαφέρονται να κατανοήσουν περισσότερα για τη βιομηχανία, ή νοιάζονται μόνο για το πώς μπορούν να επωφεληθούν από τα προϊόντα σας;
5. Ακριβείς στόχοι
Προκειμένου ο στόχος να είναι χρήσιμος, πρέπει να είναι ακριβής και για να είμαστε ακριβείς, θα πρέπει να προσέχουμε με τις μετρήσεις και τους στόχους των KPIs.
Ναι, θέλουμε τα έσοδα να ανεβαίνουν γρηγορότερα από τα κόστη, και ναι, μπορεί να είναι χρήσιμο να θέσουμε έναν οικονομικό στόχο. Σίγουρα πρέπει να θέτουμε στόχους που έχουν χρονικά όρια.
Ωστόσο, μια στρατηγική αφορά την επίτευξη στόχων που έχουν συγκεκριμένο αντίκτυπο στην επιχείρηση, την κατεύθυνση και το μέλλον της και τον τρόπο λειτουργίας της ίδιας της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει ότι οι μετρήσεις μας πρέπει να αντανακλούν το τι συμβαίνει με την ίδια την επιχείρηση. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει links και αναγνωρισιμότητα, θα μπορούσε να σημαίνει κατάταξη, ή θα μπορούσε να σημαίνει μεγαλύτερη οργανική κίνηση αναζήτησης.
Το θέμα είναι ότι όλοι πρέπει να συμφωνήσουν σε ποιες μετρήσεις έχουν νόημα και γιατί.
Πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία στόχων που προσανατολίζονται σε στόχους σε σχέση με τους στόχους του KPI. Αυτό συμβαίνει επειδή, ειδικά όταν πρόκειται για εισερχόμενο μάρκετινγκ και SEO, ο αντίκτυπός μας στους KPIs είναι έμμεσος. Γι ‘αυτόν τον λόγο, πιστεύω στον καθορισμό στόχων για έργα, τη συμβολή σε αυτούς τους στόχους, τη μέτρηση του αντίκτυπου και την προσαρμογή της στρατηγικής σε απάντηση.
Πρόκειται για μια προσέγγιση που είναι πιο πιθανό να οδηγήσει στη γνώση και την πραγματική βελτιστοποίηση, σε αντίθεση με την εξεύρεση τρόπων χειρισμού των KPI, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις.
Συμπερασματικά
Σχεδόν κάθε στρατηγική SEO μπορεί να επωφεληθεί από αυτά τα πέντε στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω.Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την επιχείρησή σας και τη SEO στρατηγική σας, είμαστε εδώ για εσάς.