6 Τύποι Περιεχομένου που πρέπει να δημιουργήσετε και γιατί
Το Περιεχόμενο αποτελείται από διάφορα κομμάτια που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν κάτι πολύ μεγαλύτερο, μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.
Σίγουρα έχετε ακούσει τους ειδικούς να διακηρύσσουν ότι «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς», αλλά αυτή είναι μια αόριστη και παραπλανητική δήλωση.Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πτυχές για μια αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου και δεν υπάρχει μόνο ένας τύπος περιεχομένου που τους διέπει όλα.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου στοχεύει στην απήχηση και κατ’ επέκταση σύνδεση με τους μελλοντικούς πελάτες.Η πραγματική επίτευξη αυτών είναι το κρίσιμο πρώτο βήμα, δεδομένου ότι πρέπει να ξεχωρίζετε από το πλήθος ιστοσελίδων που προβάλλονται κάθε μήνα.
Με τόσο μεγάλο περιεχόμενο που ανταγωνίζεται για προβολές, εναπόκειται σε εσάς να κερδίσετε την προσοχή του κοινού σας και να τους κάνετε να θέλουν να συνδεθούν μαζί σας. Για να το καταφέρετε αυτό βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας συμπεριλαμβάνει τις παρακάτω 6 προτάσεις.
1. Δημοσιεύσεις άρθρων σε ιστολόγιο
Οι δημοσιεύσεις άρθρων σε ιστολόγιο είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, καθώς ενισχύετε έτσι το SEO και καλύπτετε πολλά θέματα. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα άρθρο σχετικά με την κυκλοφορία μιας νέας σειράς προϊόντων, δημοσιεύσεις που εξηγούν τις διαδικασίες σας ή ακόμα και άρθρο που αναφέρεται στις μεγαλύτερες επιτυχίες σας.
Ανεξάρτητα από το θέμα που έχετε, οι δημοσιεύσεις άρθρων σε ιστολόγιο θα σας βοηθήσουν να εδραιώσετε την ψηφιακή σας παρουσία και να καταστήσετε τη μάρκα σας πιο ευδιάκριτη στο διαδίκτυο, επιτρέποντάς σας να μοιραστείτε τις πιο συναρπαστικές ιδέες με το κοινό σας. Επιπλέον, όταν δημιουργείτε συνεπές περιεχόμενο ιστολογίου, δίνετε στον εαυτό σας περισσότερες ευκαιρίες να συνδεθείτε με αυτό στα άρθρα που προσφέρονται από τους φιλοξενούμενους, δημιουργώντας μια διαδρομή από το περιεχόμενο εκτός του ιστότοπου σε περιεχόμενο εντός του ιστότοπου. Αυτό βοηθά να φέρετε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας.Εάν θέλετε να μετατρέψετε αυτούς τους επισκέπτες σε πελάτες, θα πρέπει να έχετε στο τέλος των άρθρων σας κουμπιά CTA, τα οποία θα τους κατευθύνουν στη σελίδα σας.
2.Δημοσιεύσεις άρθρων σε άλλες σελίδες
Ενώ οι αναρτήσεις ιστολογίου είναι εξαιρετικές για την προβολή του μηνύματός σας στο κοινό σας, μπορείτε να διευρύνετε ακόμα περισσότερο (και ταχύτερα) την προσέγγισή σας εκφράζοντας τις απόψεις σας σε αξιόπιστες δημοσιεύσεις του σχετικού κλάδου σας.Εκτός από την προβολή του ονόματος σας, κερδίζετε και τον σεβασμό από το κοινό στο οποίο απευθύνεστε σαν εταιρεία.
Μιλώντας ως ειδικοί για κάποιο θέμα και συνδέοντας το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων αυτών με το περιεχόμενο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας, αυξάνετε σε τεράστιο βαθμό την επισκεψιμότητα σας.Παράλληλα δουλεύετε πάνω στο SEO, βελτιώνοντας την κατάταξη της σελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης, γεγονός το οποίο είναι από τα πιο σημαντικά βήματα της βελτίωσης της ιστοσελίδας σας.
3.Αναφορές από τρίτους
Όταν οι πιθανοί πελάτες βλέπουν το όνομα της επιχείρησης σας να αναφέρεται σε μια δημοσίευση που γνωρίζουν και εμπιστεύονται, σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε από κάποια άλλη μεγάλη εταιρεία, η αξιοπιστία σας ανεβαίνει ραγδαία.
Οι αναφορές από τρίτους επίσης σας βοηθάνε στη βελτίωση του SEO της σελίδας σας, στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρισης σας και κατ’ επέκταση της επισκεψιμότητάς σας.Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να προσθέτετε συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο στη σελίδα σας.
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τη φήμη σας είναι από αναφορές από τρίτους.Οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη προσοχή στις αναφορές από έμπιστες εταιρείες ή και γνωστά πρόσωπα.Έτσι θα χρειαστείτε καλές σχέσεις με δημόσια πρόσωπα που μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.
4.Email Marketing
Είναι σημαντική πλέον η χρήση email, με τόσα καινούρια προγράμματα επικοινωνίας; Φυσικά!
Σύμφωνα με έρευνες της Adobe, οι εργαζόμενοι αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3,1 ώρες κοιτάζοντας τα εισερχόμενα email τους.Αυτός είναι πολύς χρόνος που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε για να προωθήσετε σωστά την επιχείριση σας.
Τα Newsletters αποτελούν μία από τις κύριες μεθόδους Email Marketing. Μέσω αυτής της τακτικής ενημερώνετε τους χρήστες για το καινούριο σας περιεχόμενο και κρατάτε την επαφή που έχετε μαζί τους.
Έχετε στο νου σας όμως, πως η καμπάνια αυτή απαιτεί περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, το οποίο είναι φρέσκο.Επίσης, τα αποτελέσματα δε θα φανούν αμέσως αλλά χρειάζεται να περάσει λίγος χρόνος
5. Αποκλειστικό περιεχόμενο
Το αποκλειστικό περιεχόμενο είναι μεγαλύτερο σε έκταση απ’ ότι μια δημοσίευση σε ιστολόγιο και χρειάζεται πολύ περισσότερη προσοχή.Προκειμένου οι χρήστες να δουν το περιεχόμενο αυτό, πρέπει να εισαγάγουν την ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου τους ή κάποιες πληροφορίες για αυτούς.Μέσω του αποκλειστικού περιεχομένου μπορείτε να παρακολουθείτε τις προτιμήσεις των επισκεπτών σας και έτσι να διαμορφώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας για να είναι πάντα αρεστό.
Το αποκλειστικό περιεχόμενο δεδομένου του ότι απαιτείτε από τους επισκέπτες σας πληροφορίες, θα πρέπει να είναι πλούσιο και πολύ ποιοτικό.Χρησιμοποιήστε τεχνάσματα ώστε να του τραβήξετε το ενδιαφέρον (π.χ ωραίες εικόνες, έντονα χρώματα κ.α).
Όταν πρόκειται για αυτό το είδος περιεχομένου, η διανομή είναι ζωτικής σημασίας. Βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε ενεργά το αποκλειστικό περιεχόμενο στα κοινωνικά σας προφίλ, στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και σε πιθανούς οδηγούς, ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας.
6. Περιεχόμενο βίντεο
Αν δε δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο, κλείνετε την πόρτα σε μια τεράστια γκάμα μελλοντικών πελατών, μια ομάδα που μεγαλώνει με την πάροδο του χρόνου.Μελέτες υποστηρίζουν ότι μέχρι το 2022, τα βίντεο θα οφείλονται κατά 82 % για την αύξηση της επισκεψιμότητας στις ιστοσελίδες. Ανάλογα με την επιχείριση σας, μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο οδηγιών (How to), demo βίντεο ή και βίντεο που δείχνουν τις απόψεις των πελατών σας για την επιχείριση σας.
Μελέτες δείχνουν ότι οι θεατές συγκρατούν το 95% ενός μηνύματος όταν το παρακολουθούν σε ένα βίντεο, σε σύγκριση με το 10% που το συγκρατούν όταν το διαβάζουν σε απλό κείμενο. Η ενσωμάτωση αυτής της τακτικής προσφέρει στο κοινό σας μια πιο εύπεπτη μορφή περιεχομένου, ενισχύοντας έτσι τη διάδοση του μηνύματός σας.
Ενώ τα βίντεο απαιτούν συχνά μια επένδυση εκ των προτέρων, μπορούν να συμπεριληφθούν σε πολλαπλές πλατφόρμες. Διαθέστε το βίντεο της επιχείρισης σας στον ιστότοπό σας και δημοσιεύστε το στους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων σας ή χρησιμοποιήστε μικρά αποσπάσματά του σε διάφορα κανάλια. Ένα καλοδουλεμένο βίντεο δεν παύει να προσελκύει επισκέπτες.