9 Tips για την διαχείριση του προϋπολογισμού του Google Ads
Βασικά σημεία διαδικασίας
Έξυπνοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων γνωρίζουν ότι σήμερα οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πάρα πολύ το διαδίκτυο – χρησιμοποιούν την πλησιέστερη συσκευή που βρίσκουν τη στιγμή που θέλουν να μάθουν, να κάνουν ή να αγοράσουν κάτι. Το να βρίσκεστε εκεί που αναζητούν οι πιθανοί πελάτες, σημαίνει προώθηση της επιχείρησης σας. Αλλά πώς ξέρετε τι προϋπολογισμό θα χρειαστείτε για να φτάσετε επιτυχώς σε αυτούς τους πελάτες;
1. Πώς λειτουργεί το pay-per-click;
2. Ορίστε τους στόχους σας για να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας
3. Συνδέστε τους λογαριασμούς Google Ads και Analytics
4. Παραμείνετε εντός προϋπολογισμού
5. Στόχευση συγκεκριμένων τοποθεσιών
6. Κάντε βελτιστοποιήσεις για να φτάσετε σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης
7. Δοκιμάστε long-tail λέξεις-κλειδιά
8. Δημιουργήστε συγκεκριμένες καμπάνιες
9. Παρακολουθήστε & ρυθμίστε
10. Βελτιώστε τη στρατηγική διαφήμισης με τις διαφημίσεις προβολής
Δοκιμάστε νέες στρατηγικές μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και σχεδιάστε καμπάνιες με γνώμονα τα δεδομένα από το Google και το Analytics για να πετύχετε τους στόχους σας
Πώς λειτουργεί το pay-per-click;
Λόγω του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί, η διαφήμιση pay-per-click (PPC), όπως οι διαφημίσεις Google, σας δίνει τον έλεγχο του ποσού που θέλετε να ξοδέψετε, καθώς και του πού και πώς το ξοδεύετε. Μέσω της διαχείρισης του προϋπολογισμού των Google Ads, προσφέρετε για λέξεις-κλειδιά με τις οποίες αναζητούν οι χρήστες του Google – που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, για να εμφανίζονται διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Στη συνέχεια, παίρνετε πίσω ότι βάζετε εάν και μόνο εάν κλικάρουν τη διαφήμισή σας για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή να σας καλέσουν.
Επομένως, με προγραμματισμό και παρακολούθηση, μπορείτε να έχετε μια στρατηγική για τη μεγιστοποίηση του προϋπολογισμού των Google Ads και τη σύνδεση με νέο κοινό στο διαδίκτυο. Ας δούμε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό του PPC.
1. Βάλτε τους στόχους σας για να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας
Τι ελπίζετε να πετύχετε μέσω online διαφήμισης; Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας; Αποκτήστε περισσότερους κοντινούς χρήστες να σας καλέσουν; Ψάχνετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία ή μεταξύ ενός συγκεκριμένου δημογραφικού πελατών;
Έχοντας μια ιδέα των αποτελεσμάτων που στοχεύετε μπορεί να σας βοηθήσει να ορίσετε τους στόχους σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να σχεδιάσετε συγκεκριμένες καμπάνιες ή να δοκιμάσετε συγκεκριμένες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να εκπληρώσετε αυτούς τους στόχους και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει. Με τις Smart Campaigns μπορείτε να ορίσετε έναν μέγιστο μηνιαίο προϋπολογισμό διαφημίσεων, έτσι ώστε οι προσφορές διαφημίσεων να προσαρμόζονται αυτόματα για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, προς επίτευξη του στόχου σας για αύξηση των κλικ ή των κλήσεων. Μπορείτε να εξερευνήσετε στρατηγικές υποβολής προσφορών όπως το CPA (κόστος ανά απόκτηση) ή το CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις) από τη στιγμή που θα γίνετε έμπειρος διαφημιστής.
2. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στο Google Ads and Analytics
Αν και οι διαφημίσεις Google θα σας δείξουν πόσες φορές οι διαφημίσεις σας έχουν εμφανιστεί στις αναζητήσεις (αποκαλούμενες “εμφανίσεις διαφημίσεων”) ή όταν έχουν κάνει κλικ, δε θα ξέρετε αν αυτές οι αλληλεπιδράσεις οδήγησαν σε μετατροπές στον ιστότοπό σας – οι πελάτες αγοράζουν, συμπληρώνοντας μια φόρμα ή οποιαδήποτε ενέργεια θέλετε να λάβει για να βοηθήσει την επιχείρησή σας να επιτύχει τους στόχους της. Με το Google Analytics, ένα δωρεάν εργαλείο, μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα τι κάνουν οι πελάτες όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.
Πείτε ότι έχετε ένα στούντιο φωτογραφίας και ότι εκτελείτε διαδικτυακές διαφημίσεις που μεταφέρουν τους επισκέπτες στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας όταν κάνουν κλικ. Ωστόσο, όταν εξετάζετε τα δεδομένα του Google Analytics, βλέπετε ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών σας κάνει άμεση κλικ στη σελίδα “Χαρτοφυλάκιο”. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι επισκέπτες βρίσκουν αυτήν την άλλη σελίδα πιο σχετική και θα πρέπει να εξετάσετε την αλλαγή της σελίδας προορισμού στη σελίδα “Χαρτοφυλάκιο”.
Ομοίως, το Analytics μπορεί να σας δείξει αν οι επισκέπτες αφήνουν αμέσως τον ιστότοπό σας αφού κάνουν κλικ σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση, υποδεικνύοντας ότι οι λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει να προσπαθήσετε να ενεργοποιήσουν τη διαφήμισή σας ενδέχεται να μην είναι τόσο σχετικές όσο σκέφτηκα.Προσπαθήσετε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά αντί να ξοδέψετε χρήματα για λέξεις-κλειδιά που δεν οδηγούν σε μετατροπές.
Τι είδους πληροφορίες έχουν οι προϋπολογισμοί σας; Η πραγματοποίηση τέτοιων αλλαγών μπορεί να σας βοηθήσει να προσφέρετε μια καλύτερη εμπειρία στους πιθανούς πελάτες, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερες μετατροπές. Επιπλέον, μια πιο σχετική σελίδα προορισμού ή λέξεις-κλειδιά θα μπορούσε να αυξήσει τη Βαθμολογία ποιότητας της διαφήμισής σας – ένας σημαντικός παράγοντας που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο δαπανάται ο προϋπολογισμός των διαφημίσεων Google, που μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το μέσο κόστος ανά κλικ. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βαθμολογίες ποιότητας.
3. Προσέξτε τον προϋπολογισμό σας
Αποφασίστε τον μηνιαίο προϋπολογισμό μάρκετινγκ Google Ads και στη διατηρήστε το για λίγο. Το Google Ads σας επιτρέπει να ρυθμίζετε καθημερινά το ποσό του προϋπολογισμού που δαπανάται για την προβολή της διαφήμισής σας και ορισμένες μέρες μπορεί να φαίνεται ότι το ημερήσιο κόστος είναι υψηλότερο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Google αναλύει την καθημερινή επισκεψιμότητα αναζήτησης και στις ημέρες που ψάχνουν περισσότερα άτομα, οι διαφημίσεις Google θα εμφανίζουν τις διαφημίσεις σας πιο συχνά και λιγότερο συχνά όταν η κυκλοφορία είναι μειωμένη. Αυτό σημαίνει ότι το ημερήσιο κόστος μπορεί να κυμαίνεται έως και 20%. Μην ανησυχείτε και προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερβολική συσσώρευση με τα όρια του προϋπολογισμού σας – αφήστε χρόνο για να μεταφερθούν τα αποτελέσματα πριν κάνετε άλλη προσαρμογή στην καμπάνια σας. Επίσης, το Google Ads υπολογίζει κατά μέσο όρο το ημερήσιο όριο σε ολόκληρο το μήνα, ώστε να αποφευχθεί η υπέρβαση της καμπάνιας σας.
4. Στόχευση συγκεκριμένων τοποθεσιών
Αν έχετε ένα τοπικό κατάστημα και θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, η προβολή των διαφημίσεών σας σε ολόκληρη τη χώρα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού σας, χωρίς να σας προσεγγίσει περισσότερο ο στόχος σας. Ρυθμίστε τις ρυθμίσεις στόχευσης των διαφημίσεων Google για να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας μόνο σε άτομα που αναζητούν αρκετά κοντά για να επισκεφτούν ή σε άλλες τοποθεσίες που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας, για να βοηθήσετε να περάσετε τον προϋπολογισμό σας πιο αποτελεσματικά.
Η στόχευση τοποθεσίας μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη εάν η επιχείρησή σας εξυπηρετεί πελάτες εκτός της χώρας σας ή ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ξεκινήστε στοχεύοντας τις καμπάνιες σας σε μερικούς τομείς που πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας θα πετύχει καλά ή σε μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές. Παρακολουθήστε τις μετρήσεις των διαφημίσεων Google και τα δεδομένα του Google Analytics για να δείτε ποιες γεωγραφικές περιοχές προέρχονται από την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές σας. Περιορίστε τις διαφημίσεις σας να στοχεύουν μόνο όπου βρίσκονται οι δυνητικοί πελάτες σας και για να συμβάλλετε στη βελτιστοποίηση των δαπανών του προϋπολογισμού διαφημίσεων.
5. Κάντε βελτιστοποιήσεις για υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης
Είναι πολύ πιθανό να πιστεύετε ότι η διαφήμισή σας θα είναι επιτυχής μόνο εάν εμφανίζεται όσο το δυνατόν ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στην τέταρτη ή χαμηλότερη θέση ενδέχεται να εξακολουθούν να λαμβάνουν επισκεψιμότητα, ενδεχομένως με χαμηλότερο κόστος ανά κλικ. Βασιστείτε σε αυτά τα πρώιμα αποτελέσματα και συνεχίζετε να βελτιστοποιείτε τη διαφημιστική σας στρατηγική μέχρι να οδηγήσει τα καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.
6. Δοκιμάστε long-tail λέξεις-κλειδιά
Σκεφτείτε να δοκιμάσετε μερικές longk-tail λέξεις-κλειδιά ή μεγαλύτερες φράσεις-κλειδιά με τρεις ή περισσότερες λέξεις. Επειδή είναι λιγότερο προφανείς ή δημοφιλείς, ο ανταγωνισμός για αυτές τις λέξεις-κλειδιά είναι μικρότερος, πράγμα που σημαίνει ότι τείνουν επίσης να έχουν χαμηλότερο μέσο κόστος ανά κλικ. Ωστόσο, είναι επίσης πιο συγκεκριμένες, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προσελκύσουν άτομα με υψηλότερη πιθανότητα να αγοράσουν, να καλέσουν ή να επισκεφτούν την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, αν θέλετε οι άνθρωποι να γνωρίζουν τις υπηρεσίες πορτρέτου του στούντιο σας για φοιτητές κατά τις εβδομάδες αποφοίτησης, αντί να επιλέξετε «πορτρέτα» ή «στούντιο φωτογραφίας» ως τις λέξεις-κλειδιά σας, μπορείτε να δοκιμάσετε “φωτογράφηση πορτραίτου αποφοίτησης “, για να τραβήξετε τους χρήστες που αναζητούν το συγκεκριμένο πράγμα.
Το Google Ads περιλαμβάνει ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε long-tail λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο χρήσης του εργαλείου “Σχεδιασμός λέξεων-κλειδιών” εδώ
7. Δημιουργήστε συγκεκριμένες καμπάνιες
Μην τρέχετε μόνο μία καμπάνια για ολόκληρο τον προϋπολογισμό του PPC , προσπαθήστε να επεκτείνετε για να εκτελέσετε τουλάχιστον μερικές διαφορετικές καμπάνιες. Αν έχετε ορίσει τον προϋπολογισμό σας σε επίπεδο καμπάνιας και εκτελείται μόνο μία καμπάνια, ολόκληρος ο προϋπολογισμός σας για τις διαφημίσεις Google θα μπορούσε να εξαντληθεί πριν οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια ποικιλία λέξεων-κλειδιών που είναι πιο συγκεκριμένες στα διάφορα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε – μπορεί να είναι πιο πιθανό να φέρει επιχειρήσεις, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Μια καλή διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι να δημιουργήσετε καμπάνιες με βάση τις ενότητες στις οποίες χωρίζεται ο ιστότοπός σας. Επίσης γνωστό ως κατηγορία ή δευτερεύουσες σελίδες, αυτά τα ονόματα κατηγοριών μπορούν να είναι ένας τρόπος να οργανώσετε τις καμπάνιες σας – σε κατηγορίες ή θέματα προϊόντων ή υπηρεσιών. Αν δημιουργείτε λογαριασμό Google Ads για το στούντιο φωτογραφίας σας, πιθανότατα δε θέλετε να εκτελέσετε μόνο μία καμπάνια γύρω από το ‘Portraits’. Αντ ‘αυτού, οι καμπάνιες σας μπορεί να μοιάζουν με αυτό:
- Εκστρατεία: Πορτρέτα Γάμου
- Εκστρατεία: Πορτρέτα Σχολής / Αποφοίτησης
- Εκστρατεία: Φωτογραφία εκδηλώσεων
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ορίσετε διαφορετικούς προϋπολογισμούς για κάθε καμπάνια, ορίζοντας τις δαπάνες σας με βάση τους στόχους σας (για παράδειγμα, βάζοντας μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού σας στην καμπάνια σας “Πορτρέτα αποφοίτησης” τις εβδομάδες που προηγούνται της αποφοίτησης). Επιπλέον, μπορείτε να εμφανίσετε σε πιθανούς πελάτες διαφημίσεις που είναι πιο συγκεκριμένες σε αυτό που ψάχνουν και να τους κατευθύνετε στην πιο σχετική σελίδα στον ιστότοπό σας.
8. Παρακολουθήστε & ρυθμίστε
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Google Ads είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των καμπανιών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας και τον προϋπολογισμό σας, όποτε θέλετε. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγξετε τι λειτουργεί και να κάνετε προσαρμογές. Δοκιμάστε συνεχώς νέες στρατηγικές και καμπάνιες, καθοδηγούμενες από δεδομένα από το Google Ads και το Analytics, μέχρι να βρείτε τον τύπο διαφήμισης που σας βοηθά να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
9. Βελτιώστε τη στρατηγική διαφήμισης με τις διαφημίσεις προβολής
Αφού δοκιμάσετε και δείτε επιτυχία στις καμπάνιες αναζήτησης, αξιοποιήστε τις πληροφορίες που συγκεντρώσατε για να δημιουργήσετε καμπάνιες διαφημίσεων στο Δίκτυο εμφάνισης Google. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό που δαπανώνται για διαφημίσεις προβολής.
Η διαφήμιση προβολής μπορεί να βελτιώσει τη συνολική στρατηγική διαφήμισής σας, βοηθώντας σας να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό από τις διαφημίσεις αναζήτησης. Παρόλο που οι μετατροπές από τις διαφημίσεις προβολής τείνουν να είναι χαμηλότερες, μπορεί να βοηθήσει το μάρκα σας να αναπτυχθεί μακροπρόθεσμα.