Όταν πρόκειται για διαφημίσεις στο Facebook, το μέγεθος έχει σημασία

Όταν πρόκειται για διαφημίσεις στο Facebook, το μέγεθος έχει σημασία

Ένας από τους λόγους για τους οποίους το Facebook είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και επιτυχημένες πλατφόρμες διαφήμισης είναι η τεράστια ποικιλία διαφημιστικών επιλογών.
Το Facebook προσφέρει στους διαδικτυακούς εμπόρους μια μεγάλη ποικιλία μορφών διαφήμισης και τοποθετήσεων με εικόνες, βίντεο και κείμενο για την επίτευξη όλων των διαφορετικών στόχων τους. Ωστόσο, διαφορετικές μορφές διαφήμισης και τοποθετήσεις έχουν διαφορετικές προδιαγραφές για μορφές και μεγέθη εικόνας και βίντεο.

Η χρήση των καλύτερων μεγεθών και προδιαγραφών διαφήμισης Facebook είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των στόχων σας και τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων σας.

Επομένως, αποφασίσαμε να οργανώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εσάς σε ένα μέρος. Αυτό το άρθρο περιέχει όλες τις ενημερωμένες προδιαγραφές για κάθε είδος διαφήμισης που προσφέρει το Facebook και το Instagram.

Μέγεθος εικόνας μια διαφήμισης ροής στο Facebook (Facebook Feed)

Η διαφήμιση ροής είναι η παλαιότερη μορφή διαφήμισης στο Facebook. Υποστηρίζει μια σύντομη εγγραφή, τίτλους και μία μόνο εικόνα με σύνδεσμο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη διαφήμιση για όλους τους στόχους διαφήμισης, εκτός από αυτούς που σχετίζονται με βίντεο.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1200 x 628 για γενικές εικόνες και 1080 x 1080 για εικόνα 1: 1 είναι τα καλύτερα μεγέθη μιας εικόνας Facebook Feed. Δεν υπάρχει περιορισμός στο μέγιστο μέγεθος εικόνας.
  • Αναλογία εικόνας: Με έναν σύνδεσμο, ο λόγος είναι 1,91: 1 έως 1: 1. Όταν δεν υπάρχει σύνδεσμος, η αναλογία είναι 1,91: 1 έως 4: 5.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.

Σημείωση: Εάν προωθείτε τη σελίδα σας χρησιμοποιώντας διαφημίσεις “Page Likes”, διατηρήστε το μέγεθος της εικόνας στα 1200 x 444 εικονοστοιχεία και η αναλογία στα 8: 3.

Για φωτογραφίες πανοράματος ή 360, ο λόγος διαστάσεων πρέπει να είναι 2: 1. Ανεξάρτητα από τη διάσταση, η φωτογραφία πρέπει να είναι μικρότερη από 30.000 εικονοστοιχεία και το συνολικό μέγεθος πρέπει να είναι μικρότερο από 135.000.000 εικονοστοιχεία.

Συγκεκριμένα, τα αρχεία PNG 360 μπορούν να είναι έως 60 MB και JPEG έως και 45 MB το πολύ. Επιπλέον, το προτεινόμενο μέγεθος για φωτογραφίες 360 θα πρέπει να είναι μικρότερο από 20-30 MB και η προτεινόμενη μορφή είναι JPEG. Αυτές είναι οι μέγιστες τιμές για απευθείας Graph API και μεταφορτώσεις ιστού.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: Το πολύ 25 χαρακτήρες, οι υπόλοιποι θα περικοπούν.
  • Περιγραφή διαφήμισης: Το κείμενο πρέπει να έχει μέγιστο 125 χαρακτήρες όταν δεν υπάρχει σύνδεσμος.
  • Περιγραφή συνδέσμου: Το πολύ 30 χαρακτήρες.

Μέγεθος εικόνας μια διαφήμισης ροής στο Instagram (Instagram Feed)

Οι εικόνες είναι ακριβώς αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε το Instagram, οπότε σίγουρα θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την πλατφόρμα προς όφελός σας τοποθετώντας διαφημίσεις με εικόνα στη ροή της.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενη ανάλυση: Υψηλότερη δυνατή.
  • Αναλογία εικόνας: 1,91: 1 έως 4: 5.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.
  • Ελάχιστο πλάτος: 500 pixel.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.

Όριο κειμένου

Θα εμφανιστούν δύο σειρές κειμένου.

Μέγεθος video μια διαφήμισης ροής στο Facebook (Facebook Video Feed)

Οι διαφημίσεις βίντεο έχουν γίνει πολύ συχνές στις περισσότερες διαδικτυακές πλατφόρμες διαφήμισης και κερδίζουν συνεχώς όλο και περισσότερη επισκεψιμότητα.

Είναι παρόμοια με τις διαφημίσεις μιας εικόνας στο Facebook, μόνο που χρησιμοποιούν βίντεο αντί για στατικές εικόνες. Το κοινό του Facebook αρέσει επίσης στα βίντεο επειδή είναι πολύ πιο ελκυστικά.

Επιπλέον, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα από τα άρθρα μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις βίντεο και πώς να τα αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε ελκυστικές διαφημίσεις δημοσκόπησης.

  • Προτεινόμενη αναλογία διαστάσεων: Μπορείτε να ανεβάσετε βίντεο με αναλογίες διαστάσεων μεταξύ 9:16 και 16: 9 (Πλήρες πορτρέτο: 9:16, Κάθετο: 2: 3 ή 4: 5, Τετράγωνο: 1: 1, Οριζόντιο: 16: 9).
  • Ελάχιστες διαστάσεις: 600 x 600 για τετράγωνα βίντεο (1: 1), 600 x 315 για οριζόντια βίντεο (1: 9: 1).
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: Οι ταινίες MOV και MP4 είναι οι καλύτερες μορφές βίντεο για διαφημίσεις στο Facebook.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB είναι το μέγιστο μέγεθος αρχείου βίντεο.
  • Ελάχιστη και μέγιστη διάρεκια βίντεο: Η ελάχιστη διάρκεια είναι 1 δευτερόλεπτο και η μέγιστη είναι 240 λεπτά.
  • Υπότιτλοι του βίντεο και ήχος: Οι υπότιτλοι είναι προαιρετικοί, αλλά συνιστώνται επειδή πολλοί άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο χωρίς ήχο. Ωστόσο, συνιστάται η προσθήκη ήχου στο βίντεό σας.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 25 χαρακτήρες – οι υπόλοιποι θα περικοπούν.
  • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστο 125 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή συνδέσμου: Το πολύ 30 χαρακτήρες.

Μέγεθος video μια διαφήμισης ροής στο Instagram (Instagram Video Feed)

Ως πλατφόρμα, το Instagram εστιάζει ακόμη περισσότερο στην οπτική από το Facebook, γεγονός που καθιστά τις διαφημίσεις βίντεο Instagram εξαιρετικά αποτελεσματικές.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Συνιστώμενη ανάλυση: Υψηλότερη δυνατή.
  • Αναλογία διαστάσεων: 1,91: 1 έως 4: 5.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.
  • Ελάχιστο πλάτος: 500 pixel.
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: MOV και MP4.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30 MB.
  • Ελάχιστη και μέγιστη διάρκεια βίντεο: 1-120 δευτερόλεπτα.
  • Λεζάντες βίντεο: Προαιρετικό.

Όριο κειμένου

Θα εμφανιστούν δύο σειρές κειμένου.

Μέγεθος εικόνας μια διαφήμισης Facebook Carousel

Οι διαφημίσεις Facebook Carousel είναι κατάλληλες όταν προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας χρησιμοποιώντας πολλά βίντεο και εικόνες. Ως εκ τούτου, είναι μια εξαιρετική επιλογή για την προσέλκυση αγοραστών.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις διαφημίσεις στις ακόλουθες τοποθετήσεις: Ροή Facebook (Εικόνα και βίντεο), Facebook Right Column, Facebook Instant Article, Facebook Marketplace, Facebook Stories, Facebook Search Results, Instagram Stories, Instagram Feed, Messenger Inbox και Facebook Audience Network Native , Banner και παρενθετικές διαφημίσεις.

Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε τουλάχιστον 2 κάρτες έως και 10 κάρτες το πολύ ανά διαφήμιση Carousel.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: Θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1080 x 1080. Δεν υπάρχουν περιορισμοί μέγιστου μεγέθους.
  • Συνιστώμενη αναλογία εικόνας: 1: 1.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία. Για διαφημίσεις Messenger Home Carousel, το ελάχιστο είναι 254 x 133 εικονοστοιχεία.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου εικόνας: 30 MB.

Σημείωση: Εάν προωθείτε τη σελίδα σας χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Likes Page, διατηρήστε το μέγεθος της εικόνας στα 1200 x 444 pixel και η αναλογία στα 8: 3.

Για φωτογραφίες πανοράματος ή 360, ο λόγος διαστάσεων πρέπει να είναι 2: 1. Ανεξάρτητα από τη διάσταση, το μέγεθος φωτογραφίας για αυτήν τη διαφήμιση στο Facebook πρέπει να είναι μικρότερο από 30.000 pixel και το συνολικό μέγεθος πρέπει να είναι μικρότερο από 135.000.000 pixel.

Συγκεκριμένα, τα αρχεία PNG 360 μπορούν να είναι έως 60 MB και JPEG έως και 45 MB το πολύ. Επιπλέον, το προτεινόμενο μέγεθος για φωτογραφίες 360 θα πρέπει να είναι μικρότερο από 20-30 MB και η προτεινόμενη μορφή είναι JPEG. Αυτές είναι οι μέγιστες τιμές για απευθείας Graph API και μεταφορτώσεις ιστού.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Συνιστώμενη αναλογία διαστάσεων: 1: 1.
  • Σύσταση ανάλυσης βίντεο: 1080 x 1080 pixel.
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: MOV ή MP4.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB ανά βίντεο.
  • Μέγιστη διάρκεια βίντεο: 240 λεπτά.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 40 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστο 125 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή συνδέσμου: Μέγιστο 20 χαρακτήρες. Είναι προαιρετικό για Instant Άρθρα.

Μέγεθος διαφήμισης Facebook Right Column

Οι διαφημίσεις στο Facebook Right Column μοιάζουν με τις διαφημίσεις ροής ειδήσεων, εκτός από το ότι διαθέτουν οριζόντια εικόνα και είναι μικρότερες.

Παλαιότερα, ήταν οι τυπικές διαφημίσεις στο Facebook, αλλά τώρα στοχεύουν κυρίως σε ροές για κινητά.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1200 x 628 pixel.
  • Αναλογία εικόνας: 1: 91: 1 με σύνδεσμο και 9:16 έως 16: 9 χωρίς σύνδεσμο.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 25 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστο 125 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή συνδέσμου: Το πολύ 30 χαρακτήρες.

Μέγεθος διαφήμισης Facebook In-stream

Σκεφτείτε τα βίντεο αυτά ως παρεμβολές σε ένα άλλο «κύριο» βίντεο.

Έτσι, είναι μια τέλεια επιλογή για να προσελκύσουν και να κρατήσουν την προσοχή ενός κοινού-στόχου.

Αυτά τα βίντεο διαρκούν 5-15 δευτερόλεπτα και δεν μπορούν να παραλειφθούν. Επιπλέον, εμφανίζονται συνήθως περισσότερο από 60 δευτερόλεπτα στο “κύριο” βίντεο, και ως εκ τούτου η υψηλή αποτελεσματικότητά τους.

Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν στο Audience Network του Facebook.

Προδιαγραφές βίντεο

    • Αναλογία διαστάσεων: Οι αναλογίες μπορεί να κυμαίνονται μεταξύ 9:16 και 16: 9, αλλά συνιστάται η χρήση 16: 9.
    • Προτεινόμενη ανάλυση βίντεο: Ανεβάστε το βίντεο πηγής με την υψηλότερη δυνατή ανάλυση.
    • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: MOV και MP4.
    • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB ανά αρχείο βίντεο.
    • Ελάχιστο και μέγιστο μήκος βίντεο: ελάχιστο 5 δευτερόλεπτα και μέγιστο 15 δευτερόλεπτα.
    • Υπότιτλοι βίντεο και ήχος: Είναι προαιρετικοί αλλά συνιστώνται. Βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζονται με το κύριο βίντεο εάν επιλέξετε να τα χρησιμοποιήσετε.

Μέγεθος διαφήμισης Facebook Collection

Οι διαφημίσεις αυτές βοηθούν τους πιθανούς πελάτες να περιηγούνται σε καταλόγους προϊόντων ή υπηρεσιών όταν χρησιμοποιούν κινητές συσκευές.

Ωστόσο, αυτές εμφανίζονται μόνο στη ροή τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Αυτές οι διαφημίσεις σας επιτρέπουν να προσθέσετε ένα βίντεο ή μια φωτογραφία εξωφύλλου για να εμφανίσετε διάφορες υπηρεσίες ή προϊόντα.

Επιπλέον, παρέχουν στους χρήστες μια άμεση εμπειρία κάνοντας κλικ στις εκδόσεις πλήρους οθόνης. Αυτό επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να μάθουν πολλά για την επιχείρησή σας χωρίς να εγκαταλείψουν τη διεπαφή του Facebook.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Προτεινόμενο μέγεθος εικόνας: 600 x 600 pixel.
  • Αναλογία εικόνας: 9:16 για οριζόντιο και 1: 1 για τετραγωνικές εικόνες.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30 MB μέγεθος αρχείου εικόνας.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Συνιστώμενη ανάλυση βίντεο: 1200 x 628 pixel.
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: MOV και MP4.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB.
  • Συνιστώμενη διάρκεια βίντεο: Λιγότερο από 2 λεπτά. Η μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια βίντεο είναι 120 λεπτά.

Όρια κειμένου

  • Κείμενο: Μέγιστο 90 χαρακτήρες.
  • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 25 χαρακτήρες.

Μέγεθος διαφήμισης Facebook Instant Article

Πολλές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις Instant Articles για να δημιουργήσουν και να μοιραστούν άρθρα με τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι χρήστες μέσω του Facebook Messenger ή της εφαρμογής Facebook για κινητά.

Τα Instant Articles μπορούν να φορτώσουν δέκα φορές ταχύτερα από την ταχύτητα φόρτωσης του τυπικού άρθρου στον ιστό για κινητά.

Επιπλέον, αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να περιλαμβάνουν βίντεο και φωτογραφίες και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε καμπάνιες πωλήσεων.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1200 x 628 pixel.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων εικόνας: PNG και JPG.
  • Αναλογία εικόνας: 1: 91: 1 με σύνδεσμο, 9:16 έως 16: 9 χωρίς σύνδεσμο.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Προτεινόμενη ανάλυση: Ανεβάστε την υψηλότερη δυνατή ανάλυση βίντεο.
  • Αναλογία διαστάσεων: Μεταξύ 9:16 και 16: 9.
  • Προτεινόμενοι τύποι αρχείων: MOV και MP4.
  • Μέγιστη διάρκεια: 240 λεπτά.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB.

Όρια κειμένου

    • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 25 χαρακτήρες.
    • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστοι 125 χαρακτήρες.
    • Περιγραφή συνδέσμου: Το πολύ 30 χαρακτήρες.

Μέγεθος διαφήμισης στο Facebook Marketplace

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας προς πώληση στο Facebook Marketplace, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις για να το προωθήσετε σε αυτήν την πλατφόρμα.

Το κύριο πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook Marketplace είναι η δυνατότητα προσέγγισης κοινού που προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές.

Συγκεκριμένα, το Facebook Marketplace είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1200 x 628 pixel.
  • Αναλογία εικόνας: 1: 91: 1 με σύνδεσμο, 9:16 έως 16: 9 χωρίς σύνδεσμο.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 600 εικονοστοιχεία
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων εικόνας: PNG και JPG.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Προτεινόμενη ανάλυση: Ανεβάστε την υψηλότερη διαθέσιμη ανάλυση βίντεο.
  • Αναλογία διαστάσεων: Μεταξύ 9:16 και 16: 9.
    Συνιστώμενοι τύποι αρχείων: MOV ή MP4.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB.
  • Μέγιστη διάρκεια: 240 λεπτά.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: 25 χαρακτήρες το πολύ. Τα υπόλοιπα θα περικοπούν.
  • Περιγραφή διαφήμισης: 125 χαρακτήρες το πολύ.
  • Περιγραφή συνδέσμου: 30 χαρακτήρες το πολύ.

Μέγεθος διαφήμισης στο Facebook Messenger – Χορηγούμενα μηνύματα

Εκτός από τις διαφημίσεις Facebook Messenger Story, οι οποίες θα αναλυθούν αργότερα, το Facebook Messenger διαθέτει δύο είδη διαφημίσεων: διαφημίσεις εισερχομένων Messenger και χορηγούμενα μηνύματα. Και οι δύο υποστηρίζουν μόνο εικόνες.

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενη ανάλυση: Υψηλότερη δυνατή. Με σύνδεσμο, τουλάχιστον 1.200 x 628 εικονοστοιχεία.
  • Αναλογία εικόνας: 1: 91: 1 με σύνδεσμο και 9:16 έως 16: 9 χωρίς σύνδεσμο.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων εικόνας: PNG και JPG.

Όρια κειμένου

  • Επικεφαλίδα: Μέγιστο 25 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστο 125 χαρακτήρες.
  • Περιγραφή συνδέσμου: Το πολύ 30 χαρακτήρες.

Μέγεθος διαφήμισης στο Facebook Messenger – Inbox μηνήματα

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενη ανάλυση: Υψηλότερη δυνατή.
  • Αναλογία εικόνας: Οι διαθέσιμες αναλογίες είναι 16: 9 έως 1: 1, αλλά η συνιστώμενη αναλογία είναι 1: 1.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων εικόνας: PNG και JPG.
  • Ελάχιστο πλάτος και ύψος: 254 x 133 εικονοστοιχεία.

Όριο κειμένου

  • Περιγραφή διαφήμισης: Μέγιστο 125 χαρακτήρες.

Μέγεθος διαφήμισης στα Stories του Facebook

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1080 x 1920 pixel. Διατηρήστε οποιοδήποτε κείμενο εντός των ορίων των 1080 x 1420.
  • Αναλογία εικόνας: 1,91 έως 9:16.
  • Ελάχιστο πλάτος: 500 pixel.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Προτεινόμενη ανάλυση: Ανεβάστε την υψηλότερη δυνατή ανάλυση βίντεο.
  • Αναλογία διαστάσεων: 1,91: 1 έως 9:16.
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: Οι MOV και MP4 είναι οι καλύτερες μορφές βίντεο που συνιστώνται για διαφημίσεις στο Facebook.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 4 GB.
  • Μέγιστο μήκος: 16 δευτερόλεπτα για διαφημίσεις με δυνατότητα αναπαραγωγής και ανταλλαγής μηνυμάτων, διαφορετικά 2 λεπτά.
  • Λεζάντες βίντεο και ήχος: Οι υπότιτλοι δεν είναι διαθέσιμοι και ο ήχος είναι προαιρετικός.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.

Μέγεθος διαφήμισης στα Stories του Instagram

Προδιαγραφές εικόνας

  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1080 x 1920 pixel. Διατηρήστε οποιοδήποτε κείμενο εντός των ορίων των 1080 x 1420.
  • Αναλογία εικόνας: 9:16 και 16: 9 έως 4: 5. Δυναμικές διαφημίσεις: 1,91: 1.
  • Ελάχιστο πλάτος: 500 pixel.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: PNG και JPG.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.

Προδιαγραφές βίντεο

  • Προτεινόμενη ανάλυση: Ανεβάστε την υψηλότερη δυνατή ανάλυση βίντεο.
  • Αναλογία διαστάσεων: 9:16 και 16: 9 έως 4: 5.
  • Ελάχιστο πλάτος: 500 pixel.
  • Προτεινόμενες μορφές βίντεο: Οι MOV και MP4 είναι οι καλύτερες μορφές βίντεο που συνιστώνται για διαφημίσεις στο Facebook.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 30 MB.
  • Ελάχιστη και μέγιστη διάρκεια: 1-120 δευτερόλεπτα.
  • Λεζάντες βίντεο και ήχος: Προαιρετικό.
  • Ανοχή αναλογίας διαστάσεων: 0,01.

Συμπερασματικά

Κατά την έναρξη μιας νέας καμπάνιας, πρέπει πρώτα να καθορίσετε τον στόχο σας. Ύστερα, μπορείτε να επιλέξετε τις κατάλληλες μορφές διαφημίσεων που ταιριάζουν στην καμπάνια σας. Μην ξεχάσετε όμως ότι για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα σωστά μεγέθη και προδιαγραφές για τις διαφημίσεις σας στο Instagram και Facebook.

Comments are disabled.