Πώς να ορίσετε έναν κωδικό κουπονιού στο PrestaShop 1.7

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα κουπόνια στο ηλεκτρονικό εμπόριο; Ανακαλύψτε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για τη δημιουργία κωδικών κουπονιών στο PrestaShop 1.7 στο ενημερωμένο άρθρο του blog μας.

Ένα εκπτωτικό κουπόνι είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σε συγκεκριμένα προϊόντα και να προωθήσετε τις πωλήσεις σας. Στο PrestaShop 1.7 τα εκπτωτικά κουπόνια μπορούν να δημιουργηθούν απευθείας στον πίνακα διαχείρισης. Ωστόσο, είναι επίσης δυνατή η ρύθμιση τους μέσω προγραμματισμού. Ας συζητήσουμε γιατί πρέπει να προσφέρετε εκπτώσεις και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε εκπτωτικούς κωδικούς στο PrestaShop.

Γιατί χρειάζονται τα κουπόνια ηλεκτρονικού εμπορίου;

Το σημερινό ηλεκτρονικό εμπόριο ανεβαίνει, αλλά μια απλή αλήθεια παραμένει η ίδια – η απόκτηση πελατών είναι πρώτα απ’ όλα προσφορά καλύτερης τιμής. Οι περισσότεροι πελάτες δεν βλέπουν πλέον τις εκπτώσεις και τις καλές προσφορές ως μια ωραία χειρονομία από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος ή ως δεύτερο λόγο για να αγοράσουν ένα προϊόν – θεωρούν τις εκπτώσεις δεδομένες. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσφέρετε κουπόνια συνεχώς, αλλά θα πρέπει να γίνουν μέρος της στρατηγικής έξυπνης τιμολόγησης σας και να είναι διαθέσιμα μόνο σε ορισμένες χρονικές περιόδους.

Κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων όπως η Black Friday ή η Cyber ​​Monday, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παρέχετε στους πελάτες αξιοπρεπείς προσφορές. Αν δεν τους προσφέρετε κάτι ιδιαίτερο, το κατάστημά σας μπορεί να ξεχαστεί και θα σας αγνοήσουν. Εκτός από το προφανές χρηματικό πλεονέκτημα που αποκομίζουν οι πελάτες σας από ένα κουπόνι, υπάρχουν πολλά σημαντικά οφέλη που μπορείτε να κερδίσετε ως ιδιοκτήτης επιχείρησης. Εδώ θα δούμε τα κορυφαία 5 πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της χρήσης κωδικών κουπονιών.

#1 Αποθαρρύνετε την εγκατάλειψη του καλαθιού. Ένας από τους πιο δημοφιλείς λόγους για την εγκατάλειψη του καλαθιού είναι ότι το συνολικό ποσό παραγγελίας αποδεικνύεται υψηλότερο από το αναμενόμενο. Αφού συνδυαστούν οι φόροι, οι τιμές αποστολής και προϊόντων, το ποσό που εμφανίζεται στην οθόνη μπορεί να είναι απογοητευτικό. Μπορεί να κάνει τους πιθανούς πελάτες να φύγουν πριν ολοκληρώσουν την αγορά. Χρησιμοποιήστε έξυπνα τα κουπόνια και ξεχάστε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών.

#2 Κερδίστε το email του πελάτη. Ένα άλλο πλεονέκτημα της προσφοράς κουπονιών είναι ότι σας επιτρέπει να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα δεδομένα – το email του πελάτη. Σας δίνει την ευκαιρία να προσθέσετε αυτό το email στη βάση δεδομένων των πελατών σας και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσετε για μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Εκτός εάν ο χρήστης έχει ορίσει ότι δεν θέλει να εγγραφεί και να μην λαμβάνει νέα και πληροφορίες για την εταιρεία σας, μπορείτε να τον ενημερώνετε τακτικά για εκπτώσεις και προσφορές.

#3 Παρακολούθηση της δραστηριότητας. Η χρήση των κουπονιών είναι εύκολο να παρακολουθηθεί. Χωρίς πρόσθετες επενδύσεις ή δυσκολίες, μπορείτε να αναλύσετε πώς τα κουπόνια προσελκύουν πελάτες και ποια είδη εκπτώσεων λειτουργούν καλύτερα με το κοινό-στόχο σας. Εάν στείλετε σε μια ομάδα ατόμων ένα κουπόνι δώρου και σε μια άλλη ομάδα ένα εκπτωτικό κουπόνι, τα αποτελέσματα θα δείξουν τι φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

#4 Αύξηση του conversion rate. Μια καλή έκπτωση είναι ένα κατάλληλο κίνητρο για απρογραμμάτιστη αγορά. Συγκρίνοντας τα προϊόντα σας με αυτά που προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τον ιστότοπο με καλύτερη τιμή ή συνθήκες όπως δωρεάν αποστολή ή επιπλέον προϊόν δώρου. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν πάντα κάποιες εκπτώσεις ή προσφορές, η σωστή επιλογή κουπονιών έρχεται στο προσκήνιο. Ερευνήστε τις προσφορές των ανταγωνιστών σας και ενισχύστε τις μετατροπές.

#5 Κάντε τους πελάτες να αισθάνονται θετικά για την εταιρεία σας. Τα κουπόνια δείχνουν στους πελάτες σας ότι δεν προσπαθείτε απλώς να κερδίσετε χρήματα εδώ, αλλά ενδιαφέρεστε για αυτούς και την εμπειρία αγορών τους. Δημιουργεί μια θετική εικόνα της εταιρείας και οι πελάτες μπορεί να αρχίσουν να συνδέουν την επωνυμία σας με δίκαιες τιμές και προσφορές. Τα εκπτωτικά κουπόνια λειτουργούν για τη φήμη της επιχείρησής σας. Επιπλέον, αφού ένας πελάτης αγοράσει ένα προϊόν με καλή έκπτωση από εσάς, την επόμενη φορά που θέλει να κάνει μια αγορά, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ελέγξει πρώτα τις προσφορές σας.

Πώς να ορίσετε έναν κωδικό κουπονιού στον πίνακα διαχείρισης του PrestaShop

Τώρα, καθώς είναι σαφές ότι τα κουπόνια και τα κουπόνια είναι απαραίτητα για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο, ας μάθουμε πώς να δημιουργείτε κουπόνια στο PrestaShop. Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τρόποι για να το κάνετε και σε αυτό το άρθρο, θα περιγράψουμε και τους δύο. Αρχικά, μπορείτε να ανοίξετε τον πίνακα διαχείρισης και να δημιουργήσετε ένα κουπόνι εκεί. Δεύτερον, μπορείτε να το διαχειριστείτε μέσω προγραμματισμού. Ακολουθώντας τις παρακάτω συστάσεις, δεν θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες στην πορεία.

Για να προσθέσετε έναν κωδικό προσφοράς στο διαδικτυακό σας κατάστημα PrestaShop μέσω του πίνακα διαχείρισης, ανοίξτε τον πίνακα διαχείρισης και μεταβείτε στην επιλογή ΠώλησηΚατάλογοςΕκπτώσεις. Στη σελίδα Κανόνες καλαθιού, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη νέου κανόνα καλαθιού στην επάνω δεξιά γωνία.

Εντάξει, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στη διαδικασία προσθήκης εκπωττικού κουπονιού στο PrestaShop. Στο πεδίο Όνομα, καθορίζουμε το όνομα του κουπονιού (θα εμφανίζεται στη σελίδα του καλαθιού κατά την υποβολή της παραγγελίας), για παράδειγμα, Black Friday. Μετά από αυτό, προσθέστε μια σύντομη περιγραφή του κουπονιού και δημιουργήστε τον κωδικό πατώντας το κουμπί Δημιουργία.

Στην καρτέλα Προϋποθέσεις, μπορείτε να καθορίσετε τις προϋποθέσεις για ένα κουπόνι, κυρίως τη διάρκειά του, το νόμισμα και τις ομάδες πελατών (πελάτες, επισκέπτες ή επισκέπτες) στις οποίες θα είναι ορατό το κουπόνι.

Οι πιο σημαντικές ρυθμίσεις βρίσκονται στην καρτέλα Ενέργειες. Αυτές είναι οι βασικές ρυθμίσεις για έκπτωση επί των τόκων ή του ποσού. Όταν επιλέγουμε Ποσοστό (%), υποδεικνύουμε το ποσοστό που θα γίνει έκπτωση από το ποσό του καλαθιού, εάν επιλέξουμε Ποσό, τότε υποδεικνύουμε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό που θα προεξοφληθεί από το ποσό του καλαθιού. Οι ρυθμίσεις δωρεάν αποστολής και αποστολής δωρεάν δώρου βρίσκονται επίσης σε αυτήν την καρτέλα.

Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση και βεβαιωθείτε ότι ο νέος κανόνας καλαθιού έχει εμφανιστεί στη λίστα των υπαρχόντων κανόνων καλαθιού.

Όταν οι αγοραστές προσθέτουν ένα προϊόν στο καλάθι και προχωρήσουν στην ολοκλήρωση αγοράς, θα εισαγάγουν τον κωδικό κουπονιού που έλαβαν, για παράδειγμα, μέσω email, στο κατάλληλο πεδίο.

Επιτέλους, παίρνουν την πολυαναμενόμενη έκπτωση τους.

Πώς να δημιουργήσετε ένα προϊόν δώρου στον πίνακα διαχείρισης του PrestaShop

Τέλος, ας ρίξουμε μια ματιά σε έναν άλλο τρόπο για να κάνετε έναν πελάτη ευχαριστημένο – με τη βοήθεια ενός προϊόντος δώρου. Οι περισσότεροι από τους πελάτες θυμούνται πότε λαμβάνουν ένα τέτοιο κομπλιμέντο από το ηλεκτρονικό κατάστημα και όταν το κρατούν στο σπίτι, θα τους θυμίζει την εταιρεία σας. Εδώ περιγράφουμε πώς να δημιουργήσετε ένα αυτόματο κουπόνι για ένα προϊόν δώρου στο PrestaShop.

Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα κανονικό κουπόνι όπως περιγράφεται παραπάνω, αλλά χωρίς να δημιουργήσετε ή να εισαγάγετε κωδικό κουπονιού.

Στη συνέχεια, ενεργοποιούμε τη ρύθμιση Αποστολή δωρεάν δώρου. Φυσικά, μπορείτε επιπλέον να ενεργοποιήσετε τη δωρεάν αποστολή, κάποιο κουπόνι για συγκεκριμένο πελάτη κ.λπ.

Πληκτρολογήστε το όνομα του προϊόντος δώρου στη γραμμή αναζήτησης και επιλέξτε το από τις προτεινόμενες επιλογές.

Όταν είναι έτοιμο, αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Τώρα όταν ένας πελάτης επιλέξει οποιοδήποτε προϊόν και προχωρήσει στην πληρωμή, τότε το προϊόν που επιλέξαμε παραπάνω θα εμφανίζεται αυτόματα στο καλάθι αγορών.

Πώς να δημιουργήσετε κώδικα κουπονιού στο Prestashop μέσω προγραμματισμού

Εκτός από αυτό, ας ανακαλύψουμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κωδικό κουπονιού στο PrestaShop μέσω προγραμματισμού. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθήσετε τον οδηγό μας και θα καταλάβετε ότι όλα είναι αρκετά απλά.

Για να δημιουργήσετε έναν νέο κανόνα καλαθιού, πρέπει να εκτελέσετε την ακόλουθη εντολή:

$cart_rule = new CartRule();
$cart_rule = new CartRule();

Στη συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσετε το όνομα του κανόνα (απαιτείται) και την περιγραφή (προαιρετικό):

$language_ids = LanguageCore::getIDs(false);

foreach ($language_ids ως $language_id) {
$cart_rule->name[$language_id] = $this->trans(‘Όνομα κανόνα καλαθιού’);
$cart_rule->description = $this->trans(‘Περιγραφή κανόνα καλαθιού’);
}
$language_ids = LanguageCore::getIDs(false);

foreach ($language_ids ως $language_id) {
$cart_rule->name[$language_id] = $this->trans(‘Όνομα κανόνα καλαθιού’);
$cart_rule->description = $this->trans(‘Περιγραφή κανόνα καλαθιού’);
}

Πώς να κάνετε το κουπόνι να ισχύει για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο (για παράδειγμα, για ένα έτος, από σήμερα):

$τώρα = χρόνος();
$cart_rule->date_from = date(‘Y-m-d H:i:s’, $now);
$cart_rule->date_to = date(‘Y-m-d H:i:s’, strtotime(‘+1 έτος’));

Η λειτουργία επισήμανσης θα ενημερώσει τον χρήστη ότι υπάρχει ένα κουπόνι που μπορεί να προστεθεί σε ένα από τα είδη στο καλάθι αγορών. Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε την επισήμανση, εκτελέστε την ακόλουθη εντολή:

$cart_rule->highlight = true;
$cart_rule->highlight = true;

Από προεπιλογή, ο κανόνας καλαθιού είναι Ενεργός και η λειτουργία μερικής χρήσης είναι ενεργοποιημένη. Σημαίνει ότι ένα άλλο κουπόνι θα δημιουργηθεί εάν το τρέχον χρησιμοποιηθεί πλήρως. Εάν η λειτουργία Μερικής χρήσης είναι απενεργοποιημένη, ο κανόνας ή το κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά και ακόμη και αν δεν χρησιμοποιηθεί πλήρως, το μη δαπανηθέν υπόλοιπο δεν μετατρέπεται σε άλλο κουπόνι. Εάν θέλετε να απενεργοποιήσετε τον κανόνα καλαθιού και τη λειτουργία Μερικής χρήσης, εκτελέστε τις ακόλουθες εντολές:

$cart_rule->partial_use = false;
$cart_rule->active = false;
$cart_rule->partial_use = false;
$cart_rule->active = false;

Όταν μπορούν να προστεθούν πολλά διαφορετικά κουπόνια στο καλάθι, πρέπει να ορίσετε την προτεραιότητά τους (από προεπιλογή η προτεραιότητα όλων είναι 1). Για παράδειγμα, εκτελώντας αυτήν την εντολή αλλάζουμε την προτεραιότητα σε 10:

$cart_rule->priority = 10;
$cart_rule->priority = 10;

Εάν θέλετε να ορίσετε τον κώδικα για τον κανόνα του καλαθιού, εκτελέστε την ακόλουθη εντολή:

$cart_rule->code = ‘MYCOUPON’;
$cart_rule->code = ‘MYCOUPON’;

Η χρήση του κανόνα καλαθιού μπορεί να περιοριστεί για έναν συγκεκριμένο πελάτη. Για παράδειγμα, θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα κουπόνι για να καλύψετε έναν από τους πελάτες σας για την ταλαιπωρία, τότε μπορείτε να τους στείλετε κουπόνι με περιορισμένη πρόσβαση μόνο σε έναν χρήστη. Για να το ρυθμίσετε, εκτελέστε αυτήν την εντολή:

$cart_rule->id_customer = $id_customer;
$cart_rule->id_customer = $id_customer;

Εάν θέλετε να ορίσετε μια συνολική ποσότητα διαθέσιμων κουπονιών, εκτελέστε την ακόλουθη εντολή (από προεπιλογή, θα υπάρχει διαθέσιμο 1 κουπόνι):

$cart_rule->quantity = 100;
$cart_rule->quantity = 100;

Για να ορίσετε τη συνολική διαθέσιμη ποσότητα κουπονιών για έναν μεμονωμένο χρήστη, εκτελέστε αυτήν την εντολή (από προεπιλογή, ένας χρήστης μπορεί να εξαργυρώσει μόνο ένα κουπόνι):

$cart_rule->quantity_per_user = 10;
$cart_rule->quantity_per_user = 10;

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε έναν κανόνα καλαθιού για ένα προϊόν δωρεάν δώρου, πρέπει να καθορίσετε το αναγνωριστικό προϊόντος και το αναγνωριστικό χαρακτηριστικού (εάν είναι διαθέσιμο):

$cart_rule->gift_product = $id_product;
$cart_rule->gift_product_attribute = $id_product_attribute;
$cart_rule->gift_product = $id_product;
$cart_rule->gift_product_attribute = $id_product_attribute;

Όταν θέλετε να εφαρμόσετε μια σταθερή νομισματική έκπτωση, χρησιμοποιήστε αυτήν την εντολή:

$cart_rule->reduction_amount = 10;
$cart_rule->minimum_amount_currency = ContextCore::getContext()->currency>id;
$cart_rule->reduction_currency = ContextCore::getContext()->currency>id;
$cart_rule->reduction_amount = 10;
$cart_rule->minimum_amount_currency = ContextCore::getContext()->currency>id;
$cart_rule->reduction_currency = ContextCore::getContext()->currency>id;

Για να εφαρμόσετε ένα ποσοστό (%) έκπτωσης στο συνολικό ποσό παραγγελίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη εντολή:

$cart_rule->reduction_percent = 50;
$cart_rule->reduction_percent = 50;

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε έναν κανόνα καλαθιού για δωρεάν αποστολή, ενεργοποιήστε τον με αυτήν την εντολή:

$cart_rule->δωρεάν_αποστολή = true;
$cart_rule->δωρεάν_αποστολή = true;

Όταν θέλετε να απαγορεύσετε τη χρήση κουπονιών με προϊόντα που έχουν ήδη έκπτωση, εκτελέστε την ακόλουθη εντολή:

$cart_rule->reduction_exclude_special = true;
$cart_rule->reduction_exclude_special = true;

Μπορεί επίσης να χρειαστεί να διαμορφώσετε το κουπόνι ώστε να είναι διαθέσιμο μόνο αφού η παραγγελία υπερβεί ένα συγκεκριμένο ποσό. Για να ορίσετε το ελάχιστο ποσό από το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί το κουπόνι, πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτές τις εντολές:

$cart_rule->minimum_amount = 10; // amount value;
$cart_rule->minimum_amount_currency = ContextCore::getContext()->currency>id; // amount currency;
$cart_rule->minimum_amount_tax = true; // για να καθορίσετε εάν η αξία του ποσού περιλαμβάνει φόρους ή όχι
$cart_rule->minimum_amount_shipping = false;// για να καθορίσετε εάν η αξία του ποσού περιλαμβάνει την τιμή αποστολής
$cart_rule->minimum_amount = 10; // amount value;
$cart_rule->minimum_amount_currency = ContextCore::getContext()->currency>id; // amount currency;
$cart_rule->minimum_amount_tax = true; // για να καθορίσετε εάν η αξία του ποσού περιλαμβάνει φόρους ή όχι
$cart_rule->minimum_amount_shipping = false;// για να καθορίσετε εάν η αξία του ποσού περιλαμβάνει την τιμή αποστολής

Τέλος, για να αποθηκεύσετε τον κανόνα του καλαθιού, χρησιμοποιήστε αυτήν την εντολή:

$cart_rule->add();
$cart_rule->add();

Comments are disabled.