1. Διαφημίσεις αναζήτησης
Οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι οι πιο συνηθισμένες διαφημίσεις που θα δείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτές οι διαφημίσεις PPC εμφανίζονται στο επάνω και το κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης στο Google. Θα δείτε αυτές τις διαφημίσεις με ετικέτα με τη λέξη “διαφήμιση” για να δηλώσετε περιεχόμενο με πληρωμή.
Αυτές οι διαφημίσεις περιέχουν κείμενο χωρίς γραφικά. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση αναζήτησης Google, θα χρησιμοποιήσετε τις Διαφημίσεις Google για να δημιουργήσετε και να ρυθμίσετε τη διαφήμισή σας.
Ρύθμιση διαφήμισης αναζήτησης
Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαφήμιση αναζήτησης, ξεκινήστε επιλέγοντας τις λέξεις-κλειδιά σας. Οι λέξεις-κλειδιά ενεργοποιούν την εμφάνιση της διαφήμισής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν θέλετε να προσεγγίσετε οδηγούς που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα θέλετε να βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε επιλέξει σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Οι μεγάλες λέξεις-κλειδιά είναι ο καλύτερος τύπος λέξεων-κλειδιών για τις διαφημίσεις της PPC. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά περιέχουν τρεις ή περισσότερες λέξεις, όπως η εταιρεία HVAC στο Harrisburg, PA. Οι μεγάλες λέξεις-κλειδιά είναι καλύτερες για τις διαφημίσεις αναζήτησης, επειδή οδηγούν περισσότερο ενδιαφερόμενους πελάτες για την επιχείρησή σας και διατηρούν χαμηλό το κόστος ανά κλικ (CPC).
Μόλις επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας, θα μπείτε σε μια δημοπρασία για να κάνετε προσφορά για την τοποθέτηση της διαφήμισής σας. Θα ορίσετε τη μέγιστη προσφορά σας, η οποία είναι το μέγιστο ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Το ποσό προσφοράς και η βαθμολογία ποιότητας καθορίζουν την τοποθέτησή σας. Η βαθμολογία ποιότητας είναι το πώς η Google βαθμολογεί τη διαφήμισή σας. Απαιτούνται πτυχές, όπως η σχετικότητα των διαφημίσεων και η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, για να προσδιοριστεί η καταλληλότητα της διαφήμισής σας για το ερώτημα αναζήτησης ενός χρήστη. Θέλετε ένα υψηλό ποιοτικό αποτέλεσμα για να έχετε καλύτερη θέση για την επιλεγμένη λέξη-κλειδί σας.
Μόλις τοποθετήσετε την τοποθέτησή σας, θα ξεκινήσετε τη διαφήμιση αναζήτησης PPC.
Αυτή η μορφή είναι ένας από τους πολλούς τύπους εκστρατειών της PPCπου μπορείτε να εκτελέσετε για να προσελκύσετε νέες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας. Είναι μια από τις πιο κοινές μορφές διαφήμισης που οδηγεί θετικά αποτελέσματα για τον οργανισμό σας.
2. Διαφημίσεις προβολής
Οι διαφημίσεις προβολής είναι άλλος τύπος διαφήμισης της PPC που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε άτομα που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στους ιστότοπους συνεργατών της Google. Αντί να είναι διαφημίσεις με κείμενο ολόκληρου του κειμένου, αυτές οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν συνήθως μια φωτογραφία και ένα κείμενο.
Αυτές οι διαφημίσεις σάς επιτρέπουν να στοχεύετε συγκεκριμένους τύπους ατόμων που πιστεύετε ότι ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να ορίσετε την συγκεκριμένη αγορά-στόχο σας ή να εστιάσετε στη στόχευση ατόμων που επισκέφτηκαν ιστότοπους παρόμοιους με τους δικούς σας.
Ρύθμιση μιας διαφήμισης προβολής
Με τις διαφημίσεις προβολής, ακολουθείτε την ίδια διαδικασία με τις κανονικές διαφημίσεις PPC. Θα ορίσετε το ποσό προσφοράς σας για να καθορίσετε πόσο πληρώνετε όταν κάποιος κάνει κλικ.
Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι θα χρειαστεί να ζητήσετε από την Google να εγκρίνει το αντίγραφο της διαφήμισής σας. Ακολουθήστε τις απαιτήσεις εικόνας της διαφήμισης της Google για να διασφαλίσετε ότι δεν θα σας απορριφθεί η διαφήμισή σας.
Στη συνέχεια, θα επιλέξετε ιστότοπους που σχετίζονται με τον κλάδο για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, καθώς η επιλογή των σωστών τοποθεσιών διασφαλίζει ότι προσεγγίζετε πελάτες που θέλουν να ακούσουν από την επιχείρησή σας.
Αν και αυτές οι διαφημίσεις τρέχουν σε μοντέλο PPC CPC, πολλοί άνθρωποι δεν κάνουν κλικ σε αυτές τις διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις προβολής είναι καλύτερες για την οικοδόμηση της έκθεσης μάρκας και την καταγραφή του περιστασιακού προσώπου που έχει ενδιαφέρον και κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Αν ψάχνετε για κάτι που παίρνει το εμπορικό σήμα σας στην πρώτη γραμμή του μυαλού του ακροατηρίου σας, οι διαφημίσεις προβολής αποτελούν εξαιρετική επιλογή. Είναι ένας από τους πολλούς τύπους αμειβόμενων διαφημίσεων που θα βοηθήσουν περισσότερους ανθρώπους να ανακαλύψουν το εμπορικό σήμα σας.
3. Διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα
Οι διαφημίσεις κοινωνικών δικτύων είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τύπους πληρωμένης διαφήμισης. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε τροφοδοσίες κοινωνικών μέσων σε διαφορετικές πλατφόρμες. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους χρήστες των κοινωνικών μέσων.
Δημιουργία διαφήμισης κοινωνικών δικτύων
Για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις κοινωνικών μέσων, πρέπει να επιλέξετε την πλατφόρμα σας. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που μπορείτε να επιλέξετε, μεταξύ των οποίων:
Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς εταιρείες πλατφορμών που χρησιμοποιούν για να εμπλακούν στο κοινό τους. Θα θελήσετε να επιλέξετε την πλατφόρμα σας με βάση το πού συχνάζει το κοινό σας. Εάν διερευνήσετε το κοινό σας, θα γνωρίζετε ποιους ιστότοπους κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούν περισσότερο.
Μόλις δημιουργήσετε την πλατφόρμα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία της διαφήμισής σας. Πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων προσφέρουν μια ποικιλία μορφών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Η μορφή θα εξαρτηθεί από το τι θέλετε να επιτύχετε με την καμπάνια σας.
Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων προσφέρουν επίσης στοχευμένη στόχευση. Μπορείτε να στοχεύσετε τους πελάτες με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε μια καμπάνια στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα βάσει:
- Τοποθεσία
- Δημογραφικά στοιχεία
- Τα ενδιαφέροντα
- Συμπεριφορές
- Εκπαίδευση
Αυτή η συγκεκριμένη στόχευση σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε τους πελάτες που ενδιαφέρονται περισσότερο για την επιχείρησή σας.
Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων είναι ένας από τους καλύτερους τύπους διαφημίσεων της PPC για τη πρωτιά της εταιρείας σας στις μηχανές αναζήτησης.
4. Διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ
Μια διαφήμιση επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι ένας από τους τύπους καμπανιών της PPC που μπορείτε να εκτελέσετε για να εμπλέξετε το κοινό σας.
Πολλοί άνθρωποι θα επισκεφθούν τον ιστότοπό σας και θα μάθουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αλλά δεν θα γίνουν πελάτες. Είτε χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να σκεφτούν είτε θέλουν να εξετάσουν άλλα προϊόντα, μπορεί να μην επιλέξουν την επιχείρησή σας αμέσως.
Όταν συμβεί αυτό, ίσως νιώθετε ότι έχετε χάσει το προβάδισμα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει. Αντ ‘αυτού, σας δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις που έχουν επανατοποθετηθεί, για να τους κάνετε να σκεφτούν την επιχείρησή σας και να επιλέξουν την εταιρεία σας.
Ρύθμιση διαφήμισης επαναληπτικού μάρκετινγκ
Οι διαφημίσεις με επιστροφή χρημάτων απαιτούν τον κωδικό επαναληπτικού μάρκετινγκ της Google, ο οποίος είναι επίσης γνωστός ως εικονοστοιχείο παρακολούθησης. Εάν προβάλλετε ήδη διαφημίσεις Google PPC, μπορείτε εύκολα να προσθέσετε αυτό το στοιχείο στην καμπάνια σας.
Θα τοποθετήσετε αυτό το στοιχείο παρακολούθησης στον ιστότοπό σας για να κατανοήσετε καλύτερα το τι βλέπει το κοινό σας στις σελίδες σας. Σας βοηθά να γνωρίζετε τα προϊόντα ή τις σελίδες υπηρεσιών που επισκέπτεστε το κοινό.
Αφού εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, θα κατηγοριοποιηθούν στις κατάλληλες λίστες. Πρέπει να ορίσετε διαφορετικές λίστες για την καμπάνια σας που θα τμηματοποιήσουν το κοινό σας με βάση τις ενέργειες. Για παράδειγμα, ενδέχεται να έχετε ξεχωριστή λίστα για άτομα που επισκέπτονται τη σελίδα προϊόντων Α και τη σελίδα προϊόντος Β.
Όταν τοποθετείτε αυτούς τους οδηγούς στην κατάλληλη λίστα βάσει των ενεργειών τους, θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις προβολής για το συγκεκριμένο προϊόν.
Οι διαφημίσεις με επιστροφή εστιάζονται σε προϊόντα ή υπηρεσίες που είδαν το κοινό σας στο παρελθόν, γεγονός που τους αναγκάζει να επανενταχθούν στην επιχείρησή σας. Αυτές οι διαφημίσεις λειτουργούν για να σας βοηθήσουν να επανεξετάσετε την επιλογή της μάρκας σας. Είναι μια αποτελεσματική τακτική μάρκετινγκ της PPC που παίρνει οδηγεί στη μετατροπή.
Εάν θέλετε να αποκτήσετε μετατροπές από άτομα που γνωρίζετε ότι ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας, επενδύστε σε διαφημίσεις με επαναφορά. Θα σας βοηθήσει να πάρετε προβάδισμα στην επιλογή της επιχείρησής σας από τον ανταγωνισμό.
5. Google shopping
Οι διαφημίσεις Google shopping είναι ένας άλλος τύπος πληρωμένης διαφήμισης που μπορεί να χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας για να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν τα προϊόντα σας. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε μορφή καρουσέλ πάνω από τα κύρια αποτελέσματα αναζήτησης Google. Επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τα προϊόντα και τις τιμές πριν κάνουν κλικ σε κάποιον ιστότοπο.
Οι διαφημίσεις Google shopping παρουσιάζουν μια αίσθηση “παραθύρου-αγορών” στο Internet. Επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται στο ίδιο προϊόν από διαφορετικές εταιρείες.
Ρύθμιση μιας διαφήμισης Google shopping
Για να ξεκινήσετε με μια διαφήμιση Google shopping, θα ξεκινήσετε μια νέα καμπάνια στο λογαριασμό σας στο Google Ads και θα επιλέξετε “Shopping” ως τον τύπο της καμπάνιας σας.
Μόλις επιλέξετε τον τύπο της καμπάνιας σας, θα ορίσετε σημαντικές πληροφορίες όπως:
- Όνομα καμπάνιας
- Χώρα πώλησης
- Ποσό προσφοράς
- Φίλτρο αποθέματος
- Ημερήσιος Προϋπολογισμός
- Συσκευές (κινητές, ηλεκτρονικές)
- Τοποθεσία
Αφού συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, θα ξεκινήσει η διαφήμιση σας.
Αυτές οι διαφημίσεις σας επιτρέπουν να προσφέρετε στο ακροατήριό σας μια ματιά στο προϊόν σας. Μπορούν να δουν μια εικόνα του προϊόντος, την τιμή και το όνομα της εταιρείας σας. Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν πρόσθετες πληροφορίες, όπως ποσοστό πτώσης τιμών, βαθμολογία προϊόντος αστέρων ή ειδικές προσφορές όπως δωρεάν αποστολή.
Αυτή η μορφή είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τύπους καμπανιών PPC, επειδή ο χρήστης ενημερώνεται πολύ πριν κάνετε κλικ στην καταχώρισή σας. Ξέρουν το στοιχείο και την τιμή του. Εάν αυτοί οι δύο παράγοντες ταιριάζουν στις ανάγκες τους, είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και να γίνουν πελάτης.
6. Διαφημίσεις τοπικών υπηρεσιών
Μια τοπική διαφήμιση υπηρεσίας είναι ένας από τους πιο αποκλειστικούς τύπους πληρωμένης διαφήμισης. Αυτή η επιλογή διαφήμισης είναι ανοιχτή μόνο σε μερικές αγορές, όπως:
- Υδραυλικοί
- Εταιρείες HVAC
- Κλειδαριές
- Ηλεκτρολόγοι
- Εταιρείες πόρτας γκαράζ
Εάν η επιχείρησή σας εμπίπτει σε μία από αυτές τις κατηγορίες, μπορείτε να εκτελέσετε μια τοπική διαφήμιση υπηρεσίας. Αυτές οι διαφημίσεις υπηρεσίας λειτουργούν ξεχωριστά από τις παραδοσιακές διαφημίσεις Google.
Ρύθμιση τοπικής διαφήμισης υπηρεσίας
Χρειάζονται μόνο τρία βήματα για να δημιουργηθεί μια διαφήμιση τοπικού επιπέδου.
- Εγγραφείτε ως πάροχος υπηρεσιών: Υποδείξτε πού βρίσκεστε και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
- Ορίστε τον προϋπολογισμό σας: καθορίστε πόσο θέλετε να πληρώσετε κάθε εβδομάδα για νέους πελάτες.
- Ξεκινήστε τις διαφημίσεις σας στο Google: Ενεργοποιήστε τις διαφημίσεις σας όταν είστε έτοιμοι για νέους πελάτες και διακόψτε τη διαφήμισή σας αν έχετε κάνει κράτηση
Οι διαφημίσεις τοπικής εξυπηρέτησης εμφανίζονται κυρίως σε συγκεκριμένα τοπικά ερωτήματα. Αυτά τα ερωτήματα έχουν συνήθως έναν ταχυδρομικό κώδικα, γειτονιά ή όνομα πόλης σε αυτά. Βοηθά τους ντόπιους να βρουν επιχειρήσεις που εξυπηρετούν στην περιοχή τους.
Αυτές οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν το όνομα της επιχείρησής σας, την αξιολόγηση με αστέρια και τον αριθμό τηλεφώνου. Περιλαμβάνει επίσης τις ώρες λειτουργίας και τους σημαντικούς παράγοντες της επιχείρησής σας (έτη “Χ” στην επιχείρηση).
Οι διαφημίσεις τοπικής εξυπηρέτησης είναι εξαιρετικές για την οδήγηση τοπικών πελατών για να ελέγξετε την επιχείρησή σας. Είναι ένας από τους πολλούς τύπους πληρωμένης διαφήμισης που βοηθά την επιχείρησή σας να οδηγεί περισσότερους τοπικούς πελάτες.
7. Προωθητικές ενέργειες από το Gmail
Μπορείτε να προσεγγίσετε τους ενδιαφερόμενους πελάτες σε περισσότερα σημεία από ένα. Με τις διαφημιστικές προσφορές του Gmail, προσεγγίζετε τα ενδιαφερόμενα άτομα απευθείας στα εισερχόμενά τους.
Οι διαφημίσεις προώθησης του Gmail εμφανίζονται στην κορυφή του γραμματοκιβωτίου ενός χρήστη.
Αυτές οι διαφημίσεις φαίνεται να μοιάζουν με οποιοδήποτε άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εκτός από την ετικέτα “διαφήμιση” στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη γραμματοσειρά με έντονα γράμματα. Οι χρήστες μπορούν να δουν αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επιφάνεια εργασίας και στην εφαρμογή για κινητά.
Ρύθμιση διαφημιστικών προσφορών που υποστηρίζονται από το Gmail
Πρέπει να μεταβείτε στην εμπειρία της Διαφήμισης Google για να δημιουργήσετε διαφημίσεις Gmail. Θα δημιουργήσετε μια νέα καμπάνια και θα επιλέξετε την επιλογή “Διαφήμιση προβολής”, η οποία θα φέρει την καμπάνια του Gmail ως επιλογή. Μόλις βρεθείτε εκεί, θα πρέπει να ρυθμίσετε τα εξής:
- Στόχοι
- Τύπος καμπάνιας
- Στόχευση
Οι χρήστες λαμβάνουν αυτές τις διαφημίσεις βάσει των ενδιαφερόντων τους. Οι διαφημίσεις Gmail μπορούν να στοχεύσουν με βάση:
- Κοινά ενδιαφέροντα
- Στην αγορά
- Δημογραφικός
- Αντιστοιχία πελάτη
Η Google σας χρεώνει κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας για να την ανοίξει. Η Google δεν χρεώνει για τυχόν ενέργειες που προκύπτουν πέρα από το “άνοιγμα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”.
Αν θέλετε να επενδύσετε σε έναν από τους πιο μοναδικούς τύπους πληρωμένης διαφήμισης, οι διαφημιστικές προσφορές του Gmail αποτελούν εξαιρετική επιλογή για την επιχείρησή σας.
8. Διαφημίσεις μέσα σε βίντεο – Instream
Οι διαφημίσεις instream εμφανίζονται σε βίντεο στο YouTube. Αν έχετε παρακολουθήσει ποτέ το YouTube, έχετε δει κάποια μορφή διαφήμισης πριν ή κατά την παρακολούθηση ενός βίντεο. Είτε πρόκειται για διαφήμιση πλήρους οθόνης, χωρίς δυνατότητα παράλειψης είτε για μικρά διαφημίσεις στην πλαϊνή μπάρα, έχετε εντοπίσει διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω παρακολούθησης βίντεο.
Αυτή η μορφή είναι ένας από τους πιο γνωστούς τύπους εκστρατειών του PPC. Αν θέλετε να επωφεληθείτε από αυτόν τον τύπο διαφήμισης του PPC, πρέπει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που θα σας ενδιαφέρει και θα εμπλακεί το κοινό σας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 63% όλων των χρηστών του Διαδικτύου παρακολουθούν τακτικά το YouTube, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εσάς να προσεγγίσετε άτομα όπου πιθανόν να αναζητούν περιεχόμενο. Μπορείτε να πάρετε τις διαφημίσεις σας μπροστά σε περισσότερους ενδιαφερόμενους πελάτες που αναζητούν βίντεο στο YouTube.
Ρύθμιση διαφημίσεων Instream
Για να ξεκινήσετε με την καμπάνια σας βίντεο, θα επιλέξετε τον τύπο της καμπάνιας βίντεο στο λογαριασμό της διαφήμισής σας Google. Μετά την επιλογή της επιλογής βίντεο, θα ορίσετε ένα όνομα για την καμπάνια σας και θα καθορίσετε τη στρατηγική προσφοράς σας.
Θα ρυθμίσετε επίσης το ποσό του προϋπολογισμού σας. Μπορείτε να επιλέξετε τον προϋπολογισμό και τις ημερομηνίες για την καμπάνια σας. Αυτή η επιλογή σάς επιτρέπει να καθορίσετε πόσα θέλετε να περάσετε κάθε μέρα και πώς οι παράγοντες αυτοί στο συνολικό προϋπολογισμό σας.
Αφού ρυθμίσετε αυτές τις πληροφορίες, θα μεταβείτε στην ενότητα “Δίκτυα” και θα αποφασίσετε πού θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμιση βίντεο σας. Μπορείτε να επιλέξετε από τα ακόλουθα δίκτυα:
- Αποτελέσματα αναζήτησης στο YouTube
- Βίντεο YouTube
- Βίντεο συνεργάτες στο Δίκτυο εμφάνισης
Αφού επιλέξετε όπου θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας, θα επιλέξετε ποιον θέλετε να προσεγγίσετε και τις τοποθετήσεις που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Μόλις συμπληρώσετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, θα ξεκινήσετε τη διαφήμισή σας instream.